Osoba se zájmem o očkování v očkovacím centru se nejprve zaregistruje v centrálním rezervačním systému (krok 1). V tuto chvíli se mohou registrovat pouze určené skupiny osob podle věku, profese či chronického onemocnění. Registrace probíhá pouze elektronicky. Seniorům ve věku 80+ nabízí pomoc s registrací Jihočeský kraj a kancelář senátora Tomáše Fialy (viz níže uvedené letáčky). Můžete také využít telefonní linky asistující s registrací k očkování.

Zkontrolovat a upravit provedenou registraci můžete zde.

Priority pro rezervaci termínů pro veřejnost jsou nyní tyto:

1. osoby ve věku 65+

2. Zdravotničtí pracovníci, klienti a pracovníci sociálních služeb

3. Kritická infrastruktura

4. Osoby s chronickým onemocněním (zde naleznete podrobné informace)

Následně je zájemce o očkování evidován v databázi zájemců o očkování. V okamžiku, kdy preferované očkovací centrum získá dostatek vakcín, vypíše volné termíny a určitý počet evidovaných zájemců o očkování dostane sms zprávu s informací, že jsou volné termíny a může si některý z nich zarezervovat (krok 2). SMS zpráva obsahuje také tzv. PIN 2, který je potřeba při rezervaci termínu zadat. Platnost PINu2 je cca 3 dny (přesná platnost je uvedena v sms zprávě). To ale neznamená, že klient má 3 dny čas, aby se přihlásil. Naopak - rezervaci termínu je potřeba provést co nejdříve, protože neobsazené termíny jsou postupně nabízeny dalším registrovaným osobám (cca po 24 hodinách). Důvodem je snaha naočkovat v co nejkratším čase co nejvíce osob. Pokud zájemce o očkování během 72 hodin platnosti kódu PIN2 termín nezíská, vrací se zpět na čekací listinu. Pokud však třikrát po sobě zájemce o očkování termín nezíská (buď nechce, nebo nemůže nebo nestihl si termín zarezervovat), tak původní registrace propadá a při trvajícím zájmu je nutné se zaregistrovat znovu (krok 1).

Pozor - rezervaci termínu je potřeba řádně dokončit, což bude potvrzeno sms zprávou a případně email. Pokud neobdržíte sms s informací, že máte řádně provedenou rezervaci termínu, tak jste zřejmě rezervaci řádně nedokončili. Osoby, které nejsou řádně objednané, nemohou být naočkované.

Podrobný návod pro registraci i rezervaci naleznete zde a nebo zde.

Registrace a rezervace termínů probíhá prostřednictvím Centrálního rezervačního systému. Nemocnice Strakonice, a.s. ji nespravuje a nemůže nijak ovlivnit.

Rychlost odbavení zájemců o očkování je závislá pouze na dodávce vakcín. Naše očkovací centrum žádné vakcíny neskladuje, vše je vyočkováno v řádu desítek hodin. Volné termíny vypisujeme tehdy, pokud máme cca 95% pravděpodobnost, že vakcíny skutečně dorazí, chceme se tak vyhnout komplikovanému přeobjednávání stovek objednaných pacientů, pokud by vakcína nedorazila. 

Informaci o tom, jaká je kapacita očkovacích center, můžete zjistit například zde.

Pro zrušení termínu očkování využijte odkazy pro zrušení, které máte uvedeny v emailu s potvrzením termínu očkování, případně volejte linku 1221 nebo na krajskou linku 800 100 450 (určena seniorům nad 80 let).

Termín první dávky změnit nelze (můžete jej pouze zrušit - viz výše).

Termín druhé dávky změnit lze pouze výjimečně a pokud je k dispozici vhodný volný termín (např. některou vakcínou se očkuje pouze 1x měsíčně, takže možnosti změny jsou limitované). Ve vážných případech můžete napsat mail s žádostí o změnu termínu druhé dávky: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Funguje-li státem spravovaný elektronický registr očkovaných, obdržíte certifikát o očkování přímo v Očkovacím centru. V opačném případě si jej můžete v následujících dnech vytisknout na tomto odkazu. Nepodaří-li se Vám to, kontaktujte nás na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Očkovací místo Nemocnice Strakonice, a.s. se nachází v prostoru Tělocvičny STARZ, Lidická 193, Strakonice (mapa). K dispozici je i bezbariérový přístup, využít můžete v centru připravené invalidní vozíky.

K parkování využijte parkovací plochy pod nemocnicí, parkování po dobu očkování zdarma. Po dobu provozu očkovacího centra je parkoviště vyhrazeno pouze očkovaným osobám, na což dohlíží strážník Městské policie.

Průchod vakcinačním centrem bývá plynulý za podmínky, že klienti dodrží příchod na objednaný čas. Je zcela zbytečné chodit dříve než máte termín, takto "ušetřený" čas pouze strávíte čekáním ve frontě před registrací. Na jeden časový slot je v centrálním rezervačním systému objednáno více lidí, obvykle 20 osob na 15 minut. K dispozici je však několik registračních a očkovacích boxů, proto se nemusíte obávat dlouhého čekání. Na celou návštěvu očkovacího centra (registrace, očkování, 15 minutový odpočinek po očkování) si vyhraďte cca 30 minut Vašeho času.

Provozní doba se odvíjí pouze od zásoby vakcín. Do očkovacího centra chodí pouze objednaní klienti dle daného termínu. V očkovacím centru neprobíhá registrace na očkování ani individuální konzultace. Při registraci k očkování, rezervaci termínů či jejich změnách, postupujte dle výše uvedených informací.

Provedli jste registraci a nejste si jistí, zda vše proběhlo v pořádku?

Na stránce https://registrace.mzcr.cz/detail Vám registrační systém umožní provádět správu Vaší registrace. Podle aktuálního stavu (stav registrace, stav ověření osobních údajů, stav rezervace) máte možnost upravit Vámi zadané údaje či Vaši registraci zrušit.

Do správy registrace se zájemce dostane zadáním svého čísla pojištěnce (rodného čísla) a telefonního čísla uvedeného v registraci.

Odborná společnost doporučuje druhou dávku odložit a to přibližně o tři měsíce. V takovém případě zrušte svůj druhý termín očkování (postup uveden na těchto stránkách) a po uplynutí 3 měsíců nás kontaktujte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pokud svůj druhý termín nezrušíte, tak jednak blokujete očkovací dávku někomu jinému a současně Vás nebude možné s odstupem na nový termín přihlásit (systém to neumožní).

Je to možné, ale ne tak jednoduché, proto prosíme, zkuste se termínu přeočkování přizpůsobit a měňte ho jen v nejnutnějších případech (např. nemoc apod.). Harmonogram očkování je totiž vázán na přísun očkovacích látek a rozdělení jednotlivých dnů pro určité vakcíny či očkování prvních nebo druhých dávek. Obvykle nevíme, kdy a jak budeme třeba za měsíc očkovat. Postupujte podle pokynů pro změnu termínu uvedených na této stránce.

Mezi registrací a zasláním PINu2 (a tedy rezervací termínů) může uplynout nějaký čas, možná i několik týdnů. Je to dáno tím, že režim očkování ovlivňuje několik faktorů:

1) počet vakcín, které máme k dispozici;

2) počet přeočkování, které máme v daném týdnu provést; přeočkování mají přednost před prvními dávkami a musíme na ně počítat s přiděleným objemem vakcín;

3) pokud je Vám 65 let a hlásíte se ve skupině 65+, tak počítejte s tím, že přednost před Vámi mají všichni starší občané a to i ti, kteří se přihlásili až po Vás, včetně osob ze skupin 80+, 70+ atd.! To samé platí i pro skupiny obyvatel, kteří mají v rámci očkování vyšší prioritu (např. klienti a pracovníci sociálních zařízení, zdravotníci, zaměstnanci škol apod.). Vůbec tedy nezáleží na termínu registrace, ale na věku a příslušnosti do určité prioritní skupiny, která má třeba větší rizikové skóre než skupina osob 65+. 

Pokud se tedy například přihlásí Váš známý, který je o rok starší, tak bude mít přednost, i kdyby se přihlásit třeba až 14 dní po Vás.

 

V rámci prioritizace mají při očkování přednost pacienti s vyjmenovanými chronickými chorobami a to na základě specifického kódu, který jim bude poskytnut centrem specializované péče či ambulantním specialistou, v jehož péči se nachází, na základě posouzení zdravotního stavu ošetřujícím lékařem. Pokud trpíte nějakou vyjmenovanou chronickou chorobou, ale v péči ambulantního specialisty nejste, nemůžete se dle pokynů MZČR do systému k přednostnímu očkování hlásit. Můžete se však obrátit na praktického lékaře, aby Vás naočkoval ve své ordinaci.  Podrobné informace naleznete zde.

Očkovací centrum chronickým pacientům kód poskytnout nemůže, protože pacient není v jeho péči!

Městský ústav sociálních služeb Strakonice - Domov Lidická
Městský ústav sociálních služeb Strakonice - Domov Rybniční
Kotva při strakonické nemocnici
Dětské centrum Jihočeského kraje
Domov Petra Mačkov
DOZP Osek
Centrum sociální pomoci Vodňany
Oblastní charita - Sousedovice
Alzheimercentrum Loucký Mlýn
Domov pro seniory Blatná
LDN Volyně

Domov Kunšov

DPS Strakonice, DPS Blatná, DPS Vodňany, DPS Bavorov

Go to top